| Moc znamionowa | 3120 kW |
| Siła pociągowa przy mocy ciągłej | 228 kN |
| Prędkość przy mocy ciągłej | 50 km/h |
| Prędkość maksymalna | 125 km/h |
| Siła pociągowa przy rozruchu | 420 kN |
| Napięcie obwodu sterowania | 110 V |
| Nacisk zestawu na szynę | 196,2 kN |
| Masa lokomotywy | 120 t |
| Długoć lokomotywy ze zderzakami | 19240 mm |
| Najmniejszy promień łuku toru | 120 m |
W 1971r. na zamówienie kolei marokańskich została zaprojektowana 6-osiowa lokomotywa towarowa o mocy 3000 kW typu 201Eg. Dokumentacja techniczna została opracowana na podstawie rozwiązań konstrukcyjnych i zespołów zastosowanych w lokomotywie typu 201E. Lokomotywa marokańska została jednak przystosowana do pracy na terenach częściowo pustynnych. Podstawowe zmiany obejmowały: