Lata 1970 - 1979
Lata 1970 - 1979:
22.04.1970 - Wrocław - Rawicz - Poznań Gł. (165 km)1),2), 24.09.19703).
30.05.1970 - Dorota - Muchowiec - Chorzów Batory (40 km)3).
30.06.1970 - Gdynia - Gdynia Port Centralny1).
10.09.1970 - Gdańsk Przeróbka i łącznice1).
30.09.1970 - Gdańsk - Gdańsk Zaspa1).
12.11.1970 - Kraków - Skawina3).
01.12.1970 - Katowice - Kędzierzyn - Rybnik Niedobczyce1),2).
01.12.1970 - Kędzierzyn - Rybnik Niedobczyce - Chebzie (51 km)3).
22.12.1970 - Skierniewice - Pilawa (103 km)1),2).
22.12.1970 - Pilawa - Mińsk Mazowiecki (27 km)1),2).
30.12.1970 - Bielsko Biała - Żywiec (21 km)1),2),3).
09.09.1971 - Kraków Płaszów - Spytkowice - Oświęcim1),2).
04.12.1971 - Oświęcim - Czechowice1),2), Kraków - Czechowice (90 km)3).
15.12.1971 - Pilawa - Łuków (61 km)1),2), Skierniewice - Pilawa - Łuków (160 km)3).
4000 km zelektryfikowanych linii PKP.
1972           - Wieliszew - Tłuszcz2).
1972           - Tłuszcz - Mińsk Mazowiecki2).
27.05.1972 - Pilawa - Mińsk Mazowiecki - Tłuszcz (60 km)3).
27.05.1972 - Warszawa Praga - Legionowo - Wieliszew - Zegrze/Tłuszcz (62 km)3).
09.1972      - Katowice - Kluczbork - Oleśnica - Wrocław1),2).
07.09.1972 - Kalety - Kluczbork - Oleśnica - Wrocław (171 km)3).
07.09.1972 - Tychy Miasto - Bieruń Stary (8 km)3).
22.12.1972 - Warszawa Gdańska - Nasielsk1),2).
22.12.1972 - Legionowo - Zegrze1),2).
29.12.1972 - Legionowo - Nasielsk (35 km)3).
30.04.1973 - Oświęcim - Trzebinia (25 km)3).
02.06.1973 - Zduńska Wola - Sieradz (17 km)3).
07.09.1973 - Kluczbork - Ostrów Wielkopolski (86 km)1),2),3).
30.10.1973 - Gdańsk Gł. - Gdańsk Nowy Port, przełączenie z systemu 800 V pr. stałego1),2).
27.12.1973 - Oświęcim - Mysłowice (23 km)3).
27.12.1973 - Rybnik - Żory - Chybie (42 km)3).
29.12.1973 - Koniecpol - Kozłów (44 km)1),2).
29.12.1973 - Paczyna - Lubliniec - Herby (55 km)3).
29.12.1973 - Koniecpol - Częstochowa3).
23.05.1974 - Tarnowskie Góry - Chorzów Batory (28 km)3).
17.07.1974 - Kraków - Sucha Beskidzka1), Skawina - Sucha Beskidzka3).
04.12.1974 - Częstochowa - Koniecpol - Kielce (114 km)3).
23.12.1974 - Chybie - Wisła Głębce (42 km)1),2),3).
5000 km zelektryfikowanych linii PKP.
28.12.1974 - Bieruń Stary - Lędziny - Krasowy - Mąkołowiec (28 km)3).
30.12.1974 - Wyczerpy - Siemkowice1), Częstochowa - Wyczerpy - Siemkowice (48 km)3).
31.12.1974 - Koluszki - Tomaszów Mazowiecki1),2), Żakowice - Tomaszów Mazowiecki (30 km)3).
31.12.1974 - Tarnowskie Góry - Kalety - Kluczbork - Ostrów Wielkopolski - Jarocin - Poznań (203 km) - cała linia3).
1975           - Mińsk Mazowiecki - Mrozy2).
31.05.1975 - Zawiercie - Włoszczowa (I tor) (68 km)1),3).
31.05.1975 - Knapówka - Czarnca (łacznica CMK do Kielc).
27.06.1975 - Poznań - Rokietnica (18 km)3).
12.09.1975 - Zawiercie - Włoszczowa (II tor) (68 km).
30.09.1975 - Sieradz - Ostrów Wielkopolski (78 km)3).
02.12.1975 - Skawina - Zakopane (135 km)3).
02.12.1975 - Łódź - Sieradz - Ostrów Wielkopolski - Oleśnica - Wrocław1),2), Zduńska Wola - Oleśnica (171 km)3).
03.12.1975 - Sucha Beskidzka - Zakopane1),2).
30.12.1975 - Włoszczowa - Idzikowice (73 km)1),3).
30.12.1975 - Tomaszów Mazowiecki - Radzice (30 km)3).
1976           - Dojazdy do st. Huta Katowice1),2).
13.02.1976 - Rudzieniec Gliwicki - Toszek Płn. (17 km)3).
25.02.1976 - Włoszczowa - Idzikowice (74 km).
15.04.1976 - Lublin - Zemborzyce (9 km)3).
29.05.1976 - Radzice - Radom (63 km)1),2),3).
25.11.1976 - Jarocin - Września - Gniezno (65 km)1),2),3).
18.12.1976 - Lubliniec - Opole Gł. (60 km)1),2),3).
20.12.1976 - Gdańsk Gł. - Gdynia Gł. - przełączenie z systemu 800 V pr. stałego1),2),3).
23.12.1976 - Poznań - Gniezno - Inowrocław (107 km)1), 14.12.19763).
30.12.1976 - Sitkówka Nowiny - Włoszczowice (21 km)1),2),3).
19.05.1977 - Warszawa Odolany - Czyste - Warszawa Gdańska (11 km)1).
6000 km zelektryfikowanych linii PKP.
18.06.1977 - Idzikowice - Mszczonów2), Idzikowice - Grodzisk Mazowiecki (80 km)3), 23.12.19773).
08.09.1977 - Katowice Ligota - Kochłowice - Gliwice (29 km)3).
10.09.1977 - Poznań - Krzyż1),2), Rokietnica - Krzyż3), (66 km)1),2),3).
02.12.1977 - Katowice Ligota - Rybnik (40 km)2), 10.12.19773).
22.12.1977 - Mrozy - Siedlce - Łuków (62 km)1),2),3).
1978           - Węzeł wrocławski - łącznice (16 km)1).
21.06.1978 - Krzyż - Choszczno (55 km)3).
21.07.1978 - Choszczno - Stargard Szczeciński (35 km)3).
15.12.1978 - Stargard Szczeciński - Szczecin Gł. (40 km)3).
15.12.1978 - Krzyż - Szczecin Gł1),2).
30.12.1978 - Tychy - Orzesze - Jaśkowice (17 km)1),2),3).
30.12.1978 - Orzesze - Żory (14 km)1),2),3).
1979           - Sitkówka - Szczukowice (9 km)4).
1979           - Regalica - Szczecin Port Centralny - Szczecin Osobowy (6 km)4).
20.12.1979 - Poznań Górczyn - Zbąszynek (79 km)1),2),3), 19794).
20.12.1979 - Łuków - Międzyrzecz - Biała Podlaska (52 km)1),3), 19794).
21.12.1979 - Szczecin Dąbie - Goleniów (24 km)1),3), 19794).
31.12.1979 - Pyskowice - Zabrze Biskupice (17 km)1),2),3).
Bibliografia:
1) "50 lat trakcji elektrycznej PKP. Elektryfikacja linii Warszawa - Gdańsk". Zbiór referatów. Gdańsk, grudzień 1985.
2) Trakcja i Wagony, nr 1/86.
3) "50 lat elektryfikacji PKP". Praca zbiorowa.
4) Trakcja i Wagony, nr 4/80.

 

Powrót do poprzedniej strony.
Powrót do strony - kolej normalnotorowa.