|
Producent
|
Rok rozpoczęcia eksploatacji w PKP
|
Liczba osi
|
Prędkość maksymalna [km/h]
|
Masa służbowa [t]
|
Liczba miejsc siedzących stałych / odchylanych
|
Liczba silników spalinowych
|
Typ silnika spalinowego
|
Moc silnika spalinowego [kW]
|
Prędkość obrotowa silnika spalinowego [obr/min]
|
Liczba cylindrów
|
Średnica cylindra [mm]
|
Skok tłoka [mm]
|
Rodzaj paliwa
|
Rodzaj przekładni
|
Typ przekładni
|
Lokomotywownia eksploatująca
|
|
T.A.G. Kiel Kilonia
|
1928
1934 *
1929
1934 *
|
4
|
60
|
36,5
|
80
|
1
|
Ganz *
|
121
|
1000
|
6
|
160
|
185
|
olej napędowy
|
mechaniczna
|
T.A.G. Kiel
|
Kraków
|
|
Ganz Budapeszt
|
1928
1934 *
|
2
|
55
|
19,3
|
46
|
1
|
Ganz *
|
88
|
1150
|
6
|
135
|
185
|
olej napędowy
|
mechaniczna
|
Ganz
|
Kraków
|
|
Austro--Daimler Wiedeń
|
1933
|
4
|
100
|
19,6
|
56/48
|
2
|
Austro--Daimler
|
59
|
3000
|
6
|
85
|
115
|
benzyna
|
hydrauliczna
|
Voith
|
Kraków
|
|
H. Cegielski Poznań
|
1934
|
4
|
120
|
32,3
|
71/11
|
2
|
Saurer BXD
|
110 **
|
1350
|
6
|
130
|
180
|
olej napędowy
|
mechaniczna
|
Mylius CV 2
|
Warszawa
|
|
Lilpop, Rau i Loewenstein Warszawa
|
1934
|
4
|
85
|
28,6
|
71/4
|
2
|
Saurer BLD
|
74 **
|
1600
|
6
|
110
|
150
|
olej napędowy
|
mechaniczna
|
Mylius C
|
Warszawa
|
|
Lilpop, Rau i Loewenstein Warszawa
|
1934
|
2
|
70
|
14,3
|
46
|
1
|
Saurer BLD
|
74 **
|
1600
|
6
|
110
|
150
|
olej napędowy
|
mechaniczna
|
Mylius C
|
Warszawa
|
|
H. Cegielski Poznań
|
1935
|
4
|
130
|
31,9
|
77/4
|
2
|
Saurer BXD
|
110
|
1350
|
6
|
130
|
180
|
olej napędowy
|
mechaniczna
|
Mylius CV2
|
Warszawa
|
|
Lilpop, Rau i Loewenstein Warszawa
|
1935
|
2
|
75
|
15,8
|
35/4
|
1
|
Saurer BLD
|
74
|
1600
|
6
|
100
|
150
|
olej napędowy
|
mechaniczna
|
Mylius CV2
|
Wilno
|
|
Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce Chrzanów
|
1939
|
4
|
115
|
22,0
|
56/4
|
2
|
MAN
|
92
|
1350
|
6
|
140
|
180
|
olej napędowy
|
hydrauliczna
|
Voith
|
Kraków
|
|
Zieleniecki Fitzner i Gamper Sanok
|
1936
|
4
|
95
|
36,9
|
60/4
|
1
|
Ganz -- Jendrassik
|
162
|
1250
|
6
|
170
|
220
|
olej napędowy
|
mechaniczna
|
Ganz
|
Skarżysko
|
|
Zakłady Ostrowieckie Warszawa
|
1936
|
4
|
90
|
40,5
|
70/2
|
1
|
Eberman
|
176
|
800
|
6
|
180
|
250
|
olej napędowy
|
elektryczna
|
Gebus
|
Skarżysko ***
|
|
H. Cegielski Poznań
|
1936
|
4
|
130
|
32,1
|
77/4
|
2
|
Saurer BZD
|
110
|
1350
|
6
|
130
|
180
|
olej napędowy
|
hydrauliczna
|
Voith
|
Lwów
|
|
Lilpop, Rau i Loewenstein Warszawa
|
1936
|
4
|
130
|
32,0
|
77/4
|
2
|
Saurer SZD
|
110
|
1350
|
6
|
130
|
180
|
olej napędowy
|
mechaniczna
|
Mylius CV2
|
Warszawa
|
|
Huta Królewska i Laura Chorzów
|
1936
|
4
|
100
|
47,9
|
70
|
2
|
Simmering
|
147
|
1350
|
8
|
159
|
190
|
olej napędowy
|
elektryczna
|
Gebus
|
Warszawa
|
|
H. Cegielski Poznań
|
1938
|
4
|
90
|
57,3
|
52/5
|
1
|
Eberman
|
228
|
950
|
8
|
180
|
250
|
olej napędowy
|
elektryczna
|
Gebus
|
Wilno
|
|
H. Cegielski Poznań
|
1938
|
4
|
90
|
57,3
|
52/5
|
1
|
Eberman
|
228
|
950
|
8
|
180
|
250
|
olej napędowy
|
elektryczna
|
Brown Bovesi
|
Wilno
|
|
H. Cegielski Poznań
|
1939
|
4
|
130
|
42,5
|
58/2
|
2
|
Saurer BZD
|
110
|
1350
|
6
|
130
|
180
|
olej napędowy
|
mechaniczna
|
Mylius CV2
|
Warszawa
|